Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony Referat Organizacyjno-Administracyjny (OA) - Referaty i stanowiska pracy - Urząd Gminy - Gmina Miejsce Piastowe.

 

Pobierz PDF

Referat Organizacyjno-Administracyjny (OA)

 

Kierownik Referatu Organizacyjno - Administracyjnego

Krzysztof Mercik - Sekretarz Gminy

tel. 13 43 530 12 wew. 103, 13 43 097 33
e-mail: sekretarz@miejscepiastowe.pl


Pracownicy Referatu Organizacyjno-Administracyjnego

Sekretariat

Kinga Szmyd

tel. 13 43 530 12 wew. 100


Kadry

Renata Bystrzycka

tel. 13 43 530 12 wew. 121


Ewidencja Ludności- dowody osobiste

Ewa Uliasz - inspektor
Barbara Ekiert
- podinspektor
tel. 13 43 530 12 wew. 108


Obsługa Rady Gminy, Informacja Publiczna, BIP

Mariusz Dynowski - inspektor
tel. 13 4309763 wew. 132
referent
tel. 13 43 530 12 wew. 107


Ewidencja Działalności Gospodarczej

Biuro Programu „Czyste Powietrze”

Justyna Samolewska - podinspektor

tel. 13 43 530 12 wew. 105


Rejestr umów

Daria Zajdel - pomoc administracyjna


Zezwolenie na sprzedaż alkoholu, sport

Robert Zajdel
- główny specjalista
tel. 13 43 530 12 wew.105


Biuro Obsługi Klienta

Beata Tomkiewicz
- pomoc administracyjna
Karolina Kociuba - pomoc administracyjna
Patrycja Litwin - pomoc administracyjna                                                                                                                

tel. 13 43 530 12 wew. 118


Informatycy

Paweł Litwin
Tomasz Zajdel
tel. 13 43 530 12 wew. 132


Do zadań Referatu w szczególności należy prowadzenie spraw z zakresu:

  • obsługi kancelaryjnej i organizacyjno-technicznej Rady i jej komisji;
  • prowadzenia rejestru uchwał Rady i zarządzeń Wójta oraz ogłaszania uchwał Rady i zarządzeń Wójta;
  • przekazywania uchwał Rady i zarządzeń Wójta podmiotom właściwym do ich realizacji;
  • przekazywania uchwał Rady i zarządzeń Wójta do organów nadzoru w celu sprawdzenia zgodności ich treści z przepisami prawa;
  • prowadzenia archiwum zakładowego Urzędu;
  • wyborów powszechnych i referendów;
  • prowadzenia strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej;
  • rzetelnego i terminowego przygotowywania materiałów zawierających informację publiczną;
  • oświadczeń majątkowych;
  • skarg i wniosków kierowanych do Rady i Wójta;
  • koordynacji współpracy z jednostkami pomocniczymi Gminy;
  • prowadzenia kancelarii ogólnej (Biuro Obsługi Klienta) i sekretariatu Wójta;
  • spraw pracowniczych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
  • przygotowywania i nadzoru nad praktykami zawodowymi;
  • współpracy z powiatowym urzędem pracy w zakresie likwidacji i zmniejszania skutków bezrobocia;
  • obsługi gospodarczej i socjalnej Urzędu;
  • oświaty gminnej;
  • ewidencji ludności i dowodów osobistych;
  • zgromadzeń i zbiórek publicznych;
  • kultury i sztuki;
  • kultury fizycznej i sportu;
  • ochrony zdrowia;
  • targowisk;
  • ustawy o swobodzie działalności gospodarczej;
  • ewidencji innych obiektów hotelarskich, w których prowadzone są usługi hotelarskie;
  • współpraca z Referatem Gospodarki Przestrzennej i Inwestycyjnej w zakresie zamieszczania w CEIDG danych z rejestrów działalności regulowanych;
  • wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi;
  • obsługi informatycznej.
Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych przygotował projekt „Wspieraj lokalnie” we współpracy z PITax.pl Łatwe podatki.
Karta płatnicza

Dane kontaktowe

Gmina Miejsce Piastowe
ul. Dukielska 14
38-430 Miejsce Piastowe
woj. podkarpackie
tel.: 13 43 530 12; 13 43 097 75
fax: 13 43 097 99
email: gmina@miejscepiastowe.pl

NIP: 684-23-80-130

Konta bankowe:
Rachunek podstawowy
nr 04 1130 1105 0005 2081 7920 0013 Odpady komunalne (śmieci)
nr 84 1130 1105 0005 2081 7920 0028 Podatki
nr 57 1130 1105 0005 2081 7920 0029

Godziny pracy

poniedziałek                  7:00-16:00

wtorek - czwartek          7:00-15:00

piątek                             7:00-14:00

 

Kasa czynna:

poniedziałek                7.15-15.20

wtorek-czwartek          7.15-14.20

piątek                           7.15-13.20

Statystyki

Licznik odwiedzin:
11 465 277
Dzisiaj:
2382
Gości on-line:
30
Twoje IP:
3.18.109.154

Newsletter

Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@ | zarządzane przez: CMS - SPI
Zamknij pasek info24 Zatrzymaj pasek info24 Uruchom pasek info24
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.     |     
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.